вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

14 Eylül 2009 Pazartesi

HAZIRIM


herşeye hazırım...beni bekleyen biri yok ARTIK...bir cebimde uçak bileti diğerinde , diğerinde ufak bir zehir işte gitmeye hazırım...


tren kalkmak üzere ......

az önce ne oldu bilmiyorum ama herşey burda bitmedi...

belkide herşey tekrar başlıyor. korkunç bir arkadaşlığın sonu bu bana borçlusun...sana sunduğum mavilikleri kalın duvarların ardındaki o saflığı umarım buna değmiştir ...

beni aldattığına değmiştir.

gözlerimi kapadım ...hazırım herşeye...


trene bindim

işte gidiyorum

çok hızlı hareket ediyor....

heyy.....

ordakiler...



cesaret penny atla hadi iç sesim bunu söylüyor...2 saat oldu yeter artık ben bu trenden atlıyorum....

acıya nasıl dayanabilirim bilmiyorum

ama bu gücü içimde bulmak zorundayım.

herşey düzelecek ,


ve deli bir cesaret bu biliyorum ,

bana yapılandan nefret ediyorum işte bahanem işte bir sebep ...

derler ya her zaman bir neden vardır diye....


PENIA

penia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder