вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

16 Ekim 2010 Cumartesi

ANLADIM



Bunca zaman bana anlatmaya
çalıştığını,kendimi
bulduğumda anladım.

Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu
varmış,
Kendi yolumu çizdiğimde anladım..

Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat,
okuyarak,dinleyerek değil..
Bildiklerini bana neden
anlatmadığını, anladım..

Yüreğinde aşk olmadan geçen hergün
kayıpmış…,

Aşk peşinden neden yalınayak
koştuğunu anladım..

Acı doruğa ulaştığında
gözyaşı gelmezmiş gözlerden,
Neden hiç ağlamadığını
anladım..

Ağlayanı güldürebilmek,ağlayanla
ağlamaktan daha değerliymiş,

Gözyaşımı kahkaya çevirdiğinde
anladım..

Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir
tek en çok sevdiği acıtabilirmiş,

Çok acıttığında anladım..

Fakat,hakedermiş sevilen onun için dökülen her
damla gözyaşını,
Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler
terkettiğinde anladım..

Yalan söylememek değil, gerçeği
gizlememekmiş marifet,

Yüreğini elime koyduğunda anladım..

”Sana ihtiyacım var, gel ! ”
diyebilmekmiş güçlü olmak,

Sana ”git” dediğimde anladım..

Biri sana ”git” dediğinde, ”kalmak istiyorum”
diyebilmekmiş sevmek,

Git dediklerinde gittiğimde anladım..
Sana sevgim şımarık bir
çocukmuş,her düştüğünde zırıl
zırıl ağlayan,
Büyüyüp bana sımsıkı
sarıldığında anladım..

Özür dilemek değil, ”affet beni” diye
haykırmak istemekmiş pişman olmak,

Gerçekten pişman olduğumda anladım..
Ve gurur, kaybedenlerin,acizlerin maskesiymiş,

Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış,

Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım..

Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş
bir gün affedilmeyi,

Beni afetmeni ölürcesine istediğimde
anladım..

Sevgi emekmiş,

Emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama özgür bırakacak
kadar sevmekmiş…

Can YÜCEL

14 Ekim 2010 Perşembe

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:


Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı, yoğunluğuna yaşayacaksın bir şeyi
Sevgilin bitkin kalmalı öpülmekten
Sen bitkin düşmelisin koklamaktan bir çiçeği

İnsan saatlerce bakabilir gökyüzüne
Denize saatlerce bakabilir, bir kuşa, bir çocuğa
Yaşamak yeryüzünde, onunla karışmaktır
Kopmaz kökler salmaktır oraya

Kucakladın mı sımsıkı kucaklayacaksın arkadaşını
Kavgaya tüm kaslarınla, gövdenle, tutkunla gireceksin
Ve uzandın mı bir kez sımsıcak kumlara
Bir kum tanesi gibi, bir yaprak gibi, bir taş gibi dinleneceksin

İnsan bütün güzel müzikleri dinlemeli alabildiğine
Hem de tüm benliği seslerle, ezgilerle dolarcasına
İnsan balıklama dalmalı içine hayatın
Bir kayadan zümrüt bir denize dalarcasına

Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar
Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın
Değişmemelisin hiçbir şeyle bir bardak su içmenin mutluluğunu
Fakat ne kadar sevinç varsa yaşamak özlemiyle dolmalısın

Ve kederi de yaşamalısın, namusluca, bütün benliğinle
Çünkü acılar da, sevinçler gibi olgunlaştırır insanı
Kanın karışmalı hayatın büyük dolaşımına
Dolaşmalı damarlarında hayatın sonsuz taze kanı

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:
Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe, bütün evrene karışırcasına
Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır
Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.


ATAOL BEHRAMOĞLU

22 Eylül 2010 Çarşamba

KÖŞEDEKİ KADIN

onu pazartesi yolcu ettim...
gitti....
özlüyeceğim....

hiç hiç bişey düşünemiyorum....
benim çocuğum gibi olmuştu....

sevdiğiniz kaybettiğinizde neden üzüntülerimizi başkalarından saklıyoruz ?

yani çok doğal deil mi ?ölüm e inanıyorsak ...
ya duyguların varlığı...
gözümden yaşlar aksın istiyorum bitene kadar....
ama ailemden... annemden bile saklıyorum....

22 Ağustos 2010 Pazar

BENİMSİN NE DEMEK ?

size hiçç benimsin diyen oldu mu? ya da siz... siz bu kelimeyi kullanarak sevgilinize aşkınıza benimsin dediniz mi ?
ne istediğinizi biliyorsanız bu sözü kullanırdınız deil mi

13 Ağustos 2010 Cuma

aşkımın üzerine kar yağdı


bitsin artık şu sıcaklar aşkımın üzerine karlar yağdı....
ağlamaktan bıktım...hasızlık yapma lütfen bıktım demek istiyorum

ne fırtınalar atlattım ....içim zehir zemberek....
kendimi kurtarmalıyım... dışarıdan gördüğüm bana acı çektiremiyeceksin....

seninle işim olmaz....

senle hiç işim olmaz seni istemiyorum kalbimi kıran onu anlamayan erkekle ...
bana en yüce duyguları yaşatacağını sanıp kendimi aldattığım erkekle....
düşmanlar nerdesiniz hadi çıkın ortaya....aşk mış hepsi acıı...
beynim dondu taaa derinlerden bir ses ile irkildim...
ben kalp kırıklığı ve depremler geçirdim....
hadii bırakın beni kendi hazinemde ne kaldıysa bana özgürlüğümü bağışlayın....

penia

HAYAL KIRIKLIĞI....


sabahtan akşama kadar düşündüm durdum...ben nerde hata yaptım diye sanırım ben yanlış kişiye tapmışım ve kendimii oyalamışım....baştan sona nazlı bir erkek içiin.....offfff ....kendimi kapalı bir ev içinde gibi hissediyorum.... en iyisi hangisi yada ben ne kadar iyiym.... bu hayatta bu yükü kaldırabilirmiyim....hiçbir şey hissedemiyorum ilk defa duygularım konusunda şok geçiriyorummm....aşkk kelime anlamı her ne ise bana ne hissettiriyorsa herşeyi bana yaşatan en iyisi için şimdi acı çekiyorum....


penia

8 Ağustos 2010 Pazar

SENİ ÖZLEDİM

sana binlerce defa söyledim tekrar tekrar söylemekten bıkmadım ...
karşılıklı bir cümleydi ..."seni özledim "....
sevmenin sevilmenin en güzel kelime olarak ifadelerinden birini tekrarlamaktan keyif alıyorum....
seni çokkk özledim ....

penia

sana binlerce defa söyledim tekrar tekrar söylemekten bıkmadım ...
karşılıklı bir cümleydi ..."seni özledim "....
sevmenin sevilmenin en güzel kelime olarak ifadelerinden birini tekrarlamaktan keyif alıyorum....
seni çokkk özledim ....

penia



26 Haziran 2010 Cumartesi

BİTTİ

bitenlerin ardından ne yapardınız?

giden mi terk edilendir?
kalanmı terk edilendir ?

giden gitmiştir de aklı arkada kalıyorsa terk edilen odur..
geride kalana bişey olmuyo acınacak halde saçamaladıktan sonra oda terk edilişine alışıyor....
bana kalırsa giden terk edilen hemde terk edişinden epey zaman önce terk edilmiş olduğunu bilmeden...
karışık oldu :))

zaten aklımdaa karışık .......

26 Mayıs 2010 Çarşamba

öyle şaşkınım ki....

dostum dediğim biri bana hayatımdaki tek kapıya koşarak değil yavaş yavaş yürümem gerektiğini nasihat etti...hala düşünüyorum bunu bana neden hatırlattı diye....ben o kapıya daha hızlı ulaşmam gerektiğini düşünüyordum ...çok şaşkınım ...
penia

8 Mayıs 2010 Cumartesi

RODOS

dedem rodoslu sadık...benimde aklım karışık ....

nerelisin diye size sorsalar ne derdiniz? doğduğunuz ili mi söylersiniz ailenizin kökenine göre mi cevaplarsınız ?

benim iki dededen bir tanesi rodoslu diğeri kırımlı...anneannem ürgüp lü babaennem bulgar .

HASRET KALDIM... VATANIMDA TÜRKÇE DUYMAYA


nerde yaşıyorum diye kendime soruyorum? acı bir soru aslında neden karamsarım bende anlamıyorum...bugün gittiğim bir pazar yerinde halk her dilden konuşuyordu ....güzelim türkçeye ne oldu ? romence, rusca, kürtçe,zazaca,lazca,azerice,çince hadi ayıp olmasın bende türkçe biliyorum bu şahısların az buçuk bildiği türkçe ile anlaştık...offff of gelde deme işte :(...

tek dil türkçe diyeceksin konuşan konuşur konuşamıyan sussun...

penia

24 Nisan 2010 Cumartesi

26 Şubat 2010 Cuma

SEVİLDİĞİNİ NASIL ANLAR ERKEKLER

hergün sabah gülümseyen bir yüz görmeyi kim istemez ?
BEN SEN HERKESS acaba bizler bu tanıdık yanda uyuyan kişiye gülümsüyor muyuz

15 Şubat 2010 Pazartesi

ISLAK İMZA


hala show devam ediyor tv kapatıyorum gazetede karşıma çıkıyor.şimdi ismini unuttuğum bir gazeteci de ıslak imzayı karmakarışık bir şekilde anlattı...

aslı şudur bence tabii bu kendi görüşüm :)) ıslak imza belgeler üzerindeki orjinal imzadır....

bir dee , bir imza şekli daha biliyorum ....dudaklarını ıslatıp sevgilinle öpüştüğünde ....işttee gerçek ıslak imza da budur:))))))...

bizleri nelerle oyalıyorlar offf off....



sevdalanmak var şu dünyada...

yada uzak doğuya gidip kendimi okinava adalarına vurucam:)))...karate de öğrenebilirim imza filan gerekmiyor sıralamada bir de deniz kenarında boş boşş yaşamak var bakalım hangisini daha önce gerçekleştiricem.

ıslak imzadan nerelere geldim :)))))...


penia...

13 Ocak 2010 Çarşamba

HERŞEY SENİNLE GÜZEL

Herşey seninle güzel yolda yürümek bile
Olmayacak düşlerin peşinde koşmak bile
Herşey seninle güzel bu toprak bu taş bile
içimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bile
Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana
Herşey seninle güzel duyduğum bu ses bile
Yalnız içtiğim su değil aldığım nefes bile
Herşey seninle güzel bu yağmur bu kar bile
Yüzümdeki gözyaşının izleri onlar bile
Beklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana....

10 Ocak 2010 Pazar

ikimize

belki hatıralar uçup gidecek ama sana olan sevgim hep kalacak kalbimin en güzel yerinde.ama sen unutma bu sevgi tek bir bakışla başladı dedigimi.....ve sonsuza dek sürecek.hep aynı yollarda yürüdük cevapsız sorularımızı sormadık bile....şimdii ömrüm seni beklemekle geçmiyecek yollarımız ayrıldı bitti ....
bıraktığım bir düşsün sen...
en güzel anılar en güzel düşler sadece senle askım senle kalacak...
seni seviyorum asla sitem etmiyorum sana ....
sen bir ciceksin derdin sanırım o çiçek soluyor...
senin gözünle gördügün çiçek soluyor.... nefessiz yaşayamam derdim ama yaşıyorum aşkımm..

8 Ocak 2010 Cuma

beni merak etme


güzel bir söz ...

bahar gözlüm beni merak etme....SEN DE BENİ MERAK ETME BİTANEM....

4 Ocak 2010 Pazartesi

PAMUK HELVA


seni ilk gördüğümde aklıma bu geldi...seninle bütünleşiyor sanırım.şeker parçaları sonunda kocaman pamuk gibi bir nesne oluşturuyor.


en çok sevdiğim lezzetlerden biridir. her yerine yapışır ayrı bir tat verir. sonra da biter...
:)))))))))))))))))))))))))

gene alırmısın ?

sanırım nazımı çekmeyi seviyorsun