dedem rodoslu sadık...benimde aklım karışık ....
nerelisin diye size sorsalar ne derdiniz? doğduğunuz ili mi söylersiniz ailenizin kökenine göre mi cevaplarsınız ?
benim iki dededen bir tanesi rodoslu diğeri kırımlı...anneannem ürgüp lü babaennem bulgar .
Engelliye özenen engelsizler
-
Sağlam insanlarımız nedense engelli insanlara ne kadar da çok özeniyorlar
arkadaşlar.
Bir engellinin otobüsünün ücretsiz olmasına bile imreniyorlar.Devle...
3 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder