dostum dediğim biri bana hayatımdaki tek kapıya koşarak değil yavaş yavaş yürümem gerektiğini nasihat etti...hala düşünüyorum bunu bana neden hatırlattı diye....ben o kapıya daha hızlı ulaşmam gerektiğini düşünüyordum ...çok şaşkınım ...
penia
Engelliye özenen engelsizler
-
Sağlam insanlarımız nedense engelli insanlara ne kadar da çok özeniyorlar
arkadaşlar.
Bir engellinin otobüsünün ücretsiz olmasına bile imreniyorlar.Devle...
3 hafta önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder