вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

11 Ekim 2009 Pazar

SEVDAM OLDUN


SENİ SEVİYORUM.

içimde sevmeyi seven bir aşk var.

ben sana hayat derim ya kimseler duymasın adını.

sırası değil diye düşünmedim sadece adını bilmiyorum ...


KALBİM DURDU GÜZELİM diyorsun ya ,hadi çalıştıralım be sevdiğim.

artık yaralarını kapatmanın zamanı geldi diyorum.her gece gidişin için veda etmekten sıkıldım bitmeyen sözlerin var oluşundan da hepsi hükümsüz artık...


kalpten sevildiğimizi biliyoruz kölelik değil bu .zamanı geldi ve sevmeye başladık o kadar. anlamaya çalışmak ta istemiyorum kanun değil nasılsa rüya desem hiç değil..

AŞK nedir_?

AŞK gitmeyi bilmekse eğer....

gitmek içinde sevmek lazım....koşulsuz şartsız .....


PENIA

1 yorum:

  1. ilişkiler çok hassas olmalı, çok dikkat etmeli çokk, bir değil iki değil 5 değil yıllarca sürecek birşeyi sürdürmek zaten o kadar zorki artık, birde yürek kırgınlıkları olunca hiç olmuyor hiç..

    YanıtlaSil