вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

24 Temmuz 2012 Salı

Benimle Kal







Sırt çevirme


Aşkına ihtiyacım var


Çünkü sadece sensin rüyalarımda görmekte olduğum


Sırt çevirme


Kapıyı kapatma

Çünkü sadece tek sensin umut ettiğim


Gel sımsıkı tut beni


Işığına ihtiyacım var

Sadece gel ve götür beni olmayı çok istediğim yere


Benimle kal


Bütün dualarım aşk içindir


Benimle kal


Devam etmek için bana güç ver


Benimle kal

Ve kalpler kesinlikle gitmek için yolu bulacak

Benimle kal

Melekler gözden kaybolduğu zaman sığınağım ol


Sırt çevirme

Kapıyı kapatma

Çünkü sadece tek sensin umut ettiğim

Gel sımsıkı tut beni

Işığına ihtiyacım var

Sadece gel ve götür beni olmayı çok istediğim yere

Benimle kal

Bütün dualarım aşk içindir

Benimle kal

Devam ettirmek için bana güç ver


Benimle kal


Ve kalpler gitmek için yolu kesinlikle bulacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder