вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

28 Haziran 2009 Pazar

GEÇ KALMADAN....


herkes bu kelimeye takılmış sanki..."geç kalmadan"...iyide bu zamanın sınırını kim koyacak ?

ne kadar geç ne kadar erken kim suçu üzerine alacak...

satırlarım uçup gitmeden aklıma gelenleri yazayım dedim...



ben sevmek istiyorum...hemde böyle kitaplarda yazılanlar gibi ...gerçek olmalı bu sevdam efsane gibi hissettirmeli...


zaman geçiyor bende de yüz bulamıyor ki..belki yardımcı olacak ama fırsat vermiyorum ...


sebepsiz meçhule gidebilmek mesela bu yapamıyacağı bişey denemek istiyorum aslında....


korkmayın daha o cesaret içimde yok ...:)





senden uzak sürgünlerde gibiyim biliyormusun...



hasret olduğum/olduğun herşeyi paylaşıyoruz...


yabancı bir değilsin bana....


ama sen nerdesin ?



PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder