вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

29 Haziran 2009 Pazartesi

TEMEL FIKRASI


İLK OKUDUGUMDA FİLM GİBİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE GETİRDİM..



Temel Londra'da otelin birinin odasında kara kara düşünüyor.
"Yahu" diyor "Ben aşağıda içki isterken Karadenizli olduğum anlaşılır mı acaba?"
Geçiyor aynanın karşısına ve prova yapıyor.
"Bana bir fiski…
Yok böyle anlarlar.
Bana bir raki. Yok yok..." diyor
"Böyle de anlarlar." En sonunda buluyor ve
"Bana bir bira… Tamam" diyor
"Böyle iyi. Anlamazlar."
Ve aşağıya iniyor bara dirseklerini dayıyor ve sesleniyor:
"Barmen bana bir bira." Barmen Temeli biraz süzdükten sonra soruyor:
"Birader sen Karadenizli misin?"
Temel:"Uuuy, nasıl anladın?" diyor hayretle.
"Çünkü burası resepsiyon, bar karşıda."


:)))))))))))))))))))))


temel fıkralarında hep ince nükteyi sevmişimdir ..

aslında burayı okuyan arkadaşlarımdan da kendi fıkraları yazmalarını bekliyorum...

PENIA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder