вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

7 Ağustos 2009 Cuma

MISIR ÇARŞISI

işte favorim olan çarşı:)))bu çarşıda aradığım herşeyi bulabiliyorum.şallar,değişik baharatlar,kuruyemişler,gümüşler seramikler ve hediyelik eşyalar...
bu çarşıya adım attığınızda ilk olarak sizi buz gibi serinlik karşılar ,bu serinliği yazın daha iyi anlarsınız..biraz yürüdüğünüzde ise kahve kokusu her yeri sarmıştır....bol köpüklü bir kahve nasıl iyi giderdi ama...hevesimi kapalı çarşıya saklıyorum orda harika kahveciler var hem türk kahvesi hemde yanında lokum ikram ediyorlar...ordaki ortam bana çok keyif veriyor yabancılar türkçe konuşma denemeleriini burda yapıyorlar ve birlikte kahvelerimizi içiyoruz...
istanbulu belkide 10 defa gelmiş gezmiş turistler le karşılaşabilirsiniz...
rahat hareketleri ile diğer turistlerden farklı olduklarını gözlemledim..
bayılıyorum bu çarşı içine gez gez bitmeyecek gibi herşey satılır bu çarşıda ....acıktınızmı her köşe başında simit ve mısır vardır.en ucuz yemek olarak heryerde bulunur...
ama illaki lokanta da yemek istiyorum derseniz kaliteli yerlerde var.tabii zevke ve damağa hitap ettiğini söyliyebilirim...
PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder