вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

3 Ağustos 2009 Pazartesi

NE TÜR ZEKA...







Yaratıcı Zeka
Siz tam anlamıyla yaratıcı zekaya sahip bir insansınız. Zaman zaman başkaları tarafından uyumsuz olarak bile nitelendirilebilirsiniz ama siz de farkındasınız ki bu rahat ve aykırı halinize özenen bir çok insan var. Hatta bazen sizin rahat tavırlarınız ve umursamaz duruşunuz etrafınızdaki insanları da rahatlatıyor, o yüzden daha yeni tanıştığınız bir insan bile sizin arkadaşlığınızı kazanmak isteyecektir.


İNANIN BU KADAR EĞLENDİĞİMİ HATIRLAMIYORUM SÜPER BİR BULUŞ MSN TESTLERİ...
ASLINDA BU TÜR TESTLERE GENÇ KIZ İKEN ÇOK TAKILIRDIM....
HER GÖRDÜĞÜM TESTTE OLTAYA GELİRDİM :)))
BİR ARKADAŞIMIN TAVSİYESİ İLE BU TESTLERİ YAPMAYA BAŞLADIM...
ÇOK EĞLENDİĞİMİ SÖYLEYEBİLİRİM..
ŞU TESTİ YAPARKEN GÜLMEKTEN KATILDIM...


BEN NEYMİŞİM ABİİ :))))




PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder