вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

15 Temmuz 2009 Çarşamba

ACABA O NE DÜŞÜNÜR...

bir soru daha ....

aklımda olan ama dile getirmekte zorlandığım belkide ifade etmekte tereddüt ettiğim kelimeler var...
onu düşünürken gülümseyerek hayrete düştüğüm şeyler de oluyor...

ve inanırmısınız bu yazıyı yazarken zoro müziği dinliyorum gypsy dance zoro soundtrack-.... aman allahım ne coşkulu bir müzik..size dinletmek isterdimm..şuanda bu işi bilemiyorum...

nerde kalmıştım aklıma takılan şeyler var demiştim ya o acaba şuanda ne düşünüyor diye...onunla konuşurken kelimlerinden çıkardığım tonlar var aslında....ben çok zekiyim canımmmmmm...

:))))))))

tabi tabiii der gibisiniz..bana ne ben öyle hissediyorum...

beyaz atllı prensim de var , atı beyaz değil ama olsun...

o beni düşünüyor genede :))...

bende onu :)

akılmdan binlerce şey geçti şuan dağıldım gene fiyasko bu...bu yazıyı daha sonra toplayacağım...
aklıma dünkü gezi geldii...onlarıda anlatıcam bundan sonraki yazıda...


PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder