вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

5 Temmuz 2009 Pazar

NEDENSE



herşeyden zevk alarak hani toz pembe düşler de gibi yaşayabilirmiyiz?





kocaman hayır...





acı gerçek budur...





peşinde bir gölge gibi takip eden derin sular olur ....





derinlikler tehlikelidir diye öğretildi kendiliğinden oluşmazlar biz oluştururuz diye anlatıldı...





offf kıvırmadan bişeyler anlatmak istedim gene olmadı :(





peşinde hiç tanımadığın ama yıllarını verdiğin bir bulut diyelim ona...





bazen bembeyaz dır...bu temiz görüntü seni aldatır...





daha sonra kıymeti yok ama o an mutlu olmuşundur oda bunu hissetmiştir..senin vazgeçilmezin dir aslında....gevezelik işte:)))(onun gevezeliği)...





bu bulut bazen simsiyah kesilir...azap gibi :aynen kelime anlamıyla böyle...





hak hukuk da tanımaz...dediği olur...

çok şey kaybettirir zaman, yaşanmamışlıklar ,kayıplar...

fark ettiğinde hala geç değil...

belki de....
yada başka yönden bakalım...yani aynadaki yansımaya...

sanki hatalı benmişim gibi....






yılları paylaşırken, bazı şeylerden şikayet ederken kendimi haksız da buluyorum...





neden daha önce çekip gitmedim yada çok kalbim kırılacağını ve hırpalanacağımı bile bile ama neden konuşmadım diyorum...





kaçtımm....





şimdi ise içimden gelen sevgimi ona vermek istemiyorum...





hak edecek kişinin olmalı bu sevgi....





seni seviyorum yada seni çok seviyorum ...bu kelimeler tam anlamıyla ayağa düşmüşken ben hala zor telaffuz ediyorum....





ilk kim söyledi bana bu kelimeleri ...:) çok iyi hatırlıyorum...





neden yıllar geçerken bu kelimeler önem arzetti ?





PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder