вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

15 Temmuz 2009 Çarşamba

MÜTHİŞ BİR GEZİ...

arkadaşımla ne zaman bir araya gelsek muhakkak olağan üstü bir şey yaparız...yada olay kendiliğinden oluşur ( konuşarak yürürken kaybolabiliriz sonra karşımıza çıkan şahane bir bahçede kahve içerken bu olaya kahkahalarla gülebiliriz)...

dünkü gezimiz kadıköyden başladı ...kiliseleri gezecektik malum bu yerler hergün açık olmuyordu.ilk olarak kadıköydeki bir kiliseye gittik...oranın ziyarete kapalı olduğunu öğrenince hadi taksime gidelim dedik taksimdeki san antuan kilisesi hergün ziyarete açıkmış...kadıköyden vapurla beşiktaşa gittik...püfür püfür bir rüzgar vardı hava harikaydı ama birden arkadaşım gülmeye başladı biz yolu uzattık dedi... karaköyden tünelle yukarı çıkarak bu kiliseye daha rahat gitmek varken biz kulağımızı öbür taraftan gösterdik...olsunn...:)) egleniyoruz hemde geziyoruz yollarda çok kalabalık değildi...

beşiktaşta dolmuşa binmek için biraz yürüdük sonraa üst geçitten deil alttan karşıya geçtik..

hemen herkes böyle yapıyordu...

sonra taksime ulaştık orda ilk gözüme çarpan çin lokantaları oldu...
içimden geçirdim balık yemeyi çok severim acaba çin yemeği de yiyebilirmiyim...

neysee karnım aç ama biz kiliseye gideceğiz...

taksimden beyoğluna doğru inerken yollar çok kalabalıktı insanların kafaları görünüyordu her milletten insan vardı sanki...bir kenarda müzik çalanlarmı satış yapanlarmı istersin neler neler...yanyana yürürken birden arkadaşım çiçek pazarı sokağına daldı, tabi bende peşinden biraz ilerde 3 horon ermeni kilisesinin kapısından hızla girdik...burası san antuan deilmi diyerek okuma özürlü olduğumuzu da gösterdik...ordaki memur bize diğer kiliseyi yol üstünde göreceğimizi söyledi...ben daha öncede gittiğim halde acaba yanılıyormuyum diye düşünmekten geri kalmadım...

neyse sonunda kilise karşımızda...kocamn heydetli bir bina devasa diyeceğim bir yükseklikte tavanları vardı...içerisi aydınlık değil ama karanlıkta değildi...bazı kişiler oturmuş dua ediyorlar bazılarıda mum yakmış dilek diliyorlardı..inanç faklı bir şey herhalde ben böyle şeylere pek inanmıyorum mum filan yakmadım.içerde biraz daha dolaştıktan sonra dışarı çıktık bina şimdi gözüme daha soğuk göründü.binanın dışındaki avluda kocaman 2 apartman gibi balkonlu katlar gördüm çiçeklerle süslüydü...herhalde burda çalışanlar orda oturuyor diye düşündüm...
gereksiz bir düşünce açım ben saat 3 oldu...:)

kilisenin kocaman demir parmaklıklı kapısından çıkınca derin bir oh çektim nedensiz. daralmışım demekki ....

resimde çekemdik zaten izin vermiyorlarmış...


PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder