вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

1 Temmuz 2009 Çarşamba

mesela ben


nasıl bir yaşantı isterdim.olmayacak bir hayal amaaaa düşünüyorum sonuçta kadınız anlık yaşayamıyorum.evlenmeden önce şöyle derdim tüm konserlere gösteriler bale opera ve sinemalara gitmeyi hayal ederdim evlenince eşim beni götürür demiştim.2 defa sinemaya gidebildik.biri nişenlyken diğeri evlendikten 9 yıl sonra iki çocuğumuzla birlikteyken bir aksiyon filmiydi :)))))))

toplamda bu ...
istedinmi diyeceksiniz evet istedim "sevmiyorum "cevabını aldım. şimdiiiiiii eğer evlendiğiniz eşiniz size böyle bir cevap verirse evlilikten vaz geçip baba ocağına geri dönermisiniz?
iyi soru bence bu...
aslında bu isteklerinizin ve dahada fazlasının artık onu ilgilendirmediğini yaşarken ama ona saygı duyarken anlıyacaksınız.peki siz başkalarınada aynı saygıyı gösteremezmisiniz "kocaman bir evett"...gösterebilirsiniz kocanızı seçme sebebiniz ne o zaman.boşayın başka saygı duyacağınız bir erkeğe evet deyin....olmayacak bir düşünce mi...ahlaksız bir düşünceden bahsetmiyorum evlilikten bahsediyorum.

aslında tekdüze bir hayatı sürdürdüğünüzün farkındamısınız?
belkide ifade edemiyorsunuz ama cevap evet...
ondan bir ilgi beklerken siz ona ilgi gösteriyormusunuz?
cvp.hayır belkide :))) ne biliyorsunuz..

evet dediğinizi de duyar gibiyim....

aslında sizi çelişkiye sokmak istemem ama şunu gözlemliyorum ,büyük çoğunluk şu filmlerde olur ancak dediği yaşantıyı yaşamak istiyor...

hadi bir soru daha: ( bu gün sorularım var hadi hayırlısı)


mesela eşinizle el ele tutuşup sevgiyle ama ( düşmesin diye deil)avucunuzda o eli sıkıp yolda yada çarşıda dolaşabilirmisiniz....
haydaaaaa der gibisiniz işte paylaşmak budur aslında...insanlara bu sevgiyi göstermek mi lazım demeyin bişey göremeyen toplumlar bu tür duygulardan uzaklaşıp gidiyorlar.yok ayıpmış yok böyle bir gösteriye ne gerek varmış insanlar evde birbirlerini yerken dışarda bu tür davranışta olmaları show mus vs... erkekler hep bu kılıfı kullanırlar. neden çünkü dışardaki bayanlar onlara bakmıyacaklardır. tek bir bakış içinmi bu bozuk düşünce.yada eşinize zaten ilgi duymuyorsunuz yok birde elini tutucam diyorsunuz.adam belki eliniz hiç tutmıyacak...komik ama genelde biraz tutarlar ama sigara içme bahanesiyle bırakırlar bir daha da tutmazlar.
haa bu evliliğinizin ilk yıllarında böyledir daha sonra hayal bile etmeyin öyle bişey olamaz...

bu yazıyı okuyanlar sen bulamadın belki ben yapıyorum ne biliyorsunda denebilir..
ayy bunaldım...:))))))

PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder