вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

20 Temmuz 2009 Pazartesi

GÜVEN HER ŞEYDİR PEKİ VERMEK NASILDIR ?


hayatın tadı tuzu nedir usul usul yaşamakmıdır ? yoksa yaşarken çevreyi izlemekmidir?

onu düşünerek gülümsemek ne kadar güzel....

içini tatlı bir huzur kaplar.....

bir yere bişeye bakarken onu hatırlamak ve hafifçe sırıtmak (ama öyle )...

eskiden onun yokluğunda ile ne yaparmışım...

bilmemmmm......


biliyorum aslında ama düşünmek bile istemiyorum...

boşverrr.....


derin bir nefes alabilmeyi özlemişim yapamadığım cesaret bulamadığım ne çok şeyi yapıyorum.


artık kendim gibiyim.başkaları için yaşamaktan çok kendim için yaşıyorum içimden geldiği gibi...


ama daha yapamadığım çok şey var zamanlar olacak şeyler ...


sonuna kadar güvenmeyi güvenilmeyi hak etmek ve karşılığını vermek ,almak harika bir duygu....


bugün içimden ne çok şey geçti :)))


PENIA.

1 yorum:

  1. herkesin içinden kimbilir neler geçiyor :))))))))))))))) keşke burada anlatabilseydin .

    YanıtlaSil