вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

9 Temmuz 2009 Perşembe

BEKLEYİŞ...


sevilmeyi sevmeyi ne çok özlüyorumuşuz ...unutulanlar bununla kalsa neyseee;

çok şeyin yokluğuna alışmışız ...


SEVGİNİN sevgilinin,aşkın nerde kaldığını bile düşünemez hale gelmişiz....bir daha asla demeyeceğim....her unutulan aslında derinlerde değilmiş....yakınımda bir yerdeymişşş...


mesela ben ;


çok okurdum hatta abartırdım gece gündüz o kitap bitene kadar...şimdi de okuyorum, ama zevkli nasıl okunur bilerek ...okuduklarımı hiç unutmam bu özelliğimi severim ....birde sevdikleirmin zevklerinide unutmam nelerden hoşlanırlar bilirim...neden bilirim çünkü sevdiğim için...ben mutluluğa aç biriyim herhalde...doyumsuzmuyum neyim acaba :)) sevilirken sevmeyide saygı duymayıda bir özellik olarak görüyorum..şımartılmak hele ruhun okşanması çok hoşlandığım bir kötü alışkanlık...aç kalmak gibi...ahhh ahh bu kelimeyi sevmiyorum ki..

bende de kötü bir izi var...

artık nefessiz kalmayıda istemiyorum...


PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder