вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

31 Temmuz 2009 Cuma

GÜLÜMSE HAYATA


en deli sevgili olmayı istiyorum.zaten deliyimde akıllı bir deli gibi duruyorum :))aynadan öyle görünüyor.gözlerimden bile bazen hınzırlık dökülüyor ama beni adeta itiyorlar....

saygılar arzediyorum bu iten vatandaşlara...bazen basit bir operasyonla intikam planları da yapıyorum...canım arkadaşım hayır olmaz yazık dediği için vazgeçiyorum...gülümsüyorum bu hayata...uzun bir yola çıkmayı düşünüyorum mesela çin e gittiğimi farzediyorum harika vakit geçireceğimden eminim...keşke yanımda beni anlıyacak benim gibi düşünen biride olsa....

ben dolaşırım oda resim çeker film çeker....mesela temmuzda olurmu ?...............olabilirmi ?

neden temmuz derseniz bilmem içimden geldi....

kendimi çok mutlu hissediyorum...

"seni vermiş benim gibi birine" gökselden dinliyorum şuan :)))))))


şuraya birde müzik eklemeyi başarsam süper olacak...

neyseki sayfada birsürü müzik olan mp3 çalar varda şimdilik kafayı takmıyorum..


PENIA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder