düş gecelerinde hayallerim olurmuş....yeni fark ediyorum ,paylaşmak istedim .tüm gece sürdü desem yalan olmaz.ama en ilginci leoparla yanyana oturmam oldu hayret beni yemedi demek tokmuş :)..
hayal kurmanın sakıncası dayok aslında hayallerindeki gibi yaşamk istersin olurmu olmazmı yaşamın getirdikleri ile hayat sürer gider sen o arada farklılıklar yarattın yarattın olmadı ne güzek hayaldi işte der sırıtırsın dünyaya...şimdii bende sırıtıyorum bu sabah gülemiyorum çünkü bazı düşüncelerim açıklayamıyacağım...çok absürd de oldu.
bir hayalimde okul kurmaktı üstün zekalı çocukları okutmaktı neden bu isteğe kapıldım...bu hayalim 18 yaş hayalidir....
Engelliye özenen engelsizler
-
Sağlam insanlarımız nedense engelli insanlara ne kadar da çok özeniyorlar
arkadaşlar.
Bir engellinin otobüsünün ücretsiz olmasına bile imreniyorlar.Devle...
3 hafta önce
Hiç bir düşünceniz absürd olmaz bence engin hayal dünyanızda kurun kurabildiğiniz kadar hayal.
YanıtlaSil