вiя gє¢є яüуαиα giяєяiм

.

16 Temmuz 2009 Perşembe

BEN..........KÖLE .... :)))))


bir zamanlar köle isaura vardı tv tek kanallımıydı neydi bilmiyorum ama ailecek izlerdik ..büyüklerim ağlardı... aslında kendi hayatlarını yaşadıklarını anlattıklarında ne farkı vardı ki isauradan rengi mi farklıydı ?....... ailede şiddet dayak yoktu hiç duymadımda zaten dayak tan bahsetmiyorum o zamana göre yokluklardan kayıplardan imkansızlıklardan bahsediyorum....


kendime köle dedim ama gülüyorumda bugün temizlik günü evde yaw gene ben çalıştım kadında bişeyler yapıyor neden ben yerimde duramıyorum bunu anlamış deilim...alışmış kudurmuştan beterdir derler ya aynen ben öyleyim...


yapma bırak o yapsın ama her seferinde tarif mi vereceğim uff yaa kadın zor anlıyor bende öldüm yorgunluktan..demezmiyim şimdi kendime köle penia diye...:)))))))))))


birgün bende bişey yapmıyacam ama...yetti garii...


PENIA


1 yorum:

  1. gene temizliği siz yapmışsınız :)))))))))))))

    YanıtlaSil